wygrana

środa, 29 lutego 2012

| | |
Kilka m-cy temu zamarzyłam o naumieniu sie kolejnej rzeczy. Zanabyłam nawet komplecik do wyrobu -zwany gotowcem. Oczywiście, jak to zwykle u mnie bywa-gdy coś nowego ma się robótkowo zadziać-nastają nowe wyzwania zawodowe
(cytat z dzisiaj: KM (patrząc na obrazki xxxowe zawieszone w kuchni): i Ty je wszystkie zrobiłaś w 2006r?????
ja:no tak....wtedy miałam tylko jedną prace....i miałam czasu dużo na robótki.
KM:....no....dla mnie tez miałaś więcej czasu). Koniec cytatu....jak widać, na tym, że pracuję cierpią i robótki i KM....Czy
Linkpowinnam coś z tym zrobić???????)

Tak więc, sutaszowy gotowiec poszedł gdzieś głęboko w szafę, coby nie denerwował.
Wzięłam udział w candy sutaszowych. Trzykrotnie chiba.
No i mi się w końcu udało!!!!!
Wygrałam candy fb u Moniki

Oto sesyja:
Jedno z pierwszych...
Zbliżenie


Jeszcze bliżej



Mam też drugi profil:


Tu już prosiłam ....błagałam...ze dość.....że już idę. Się nie dawało....Słyszałam, cobym w końcu zaczęła pozować!!!!Tu wygnij pierwś, tu dupcię....
Tu już błagałam....DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!PLIZZZZZZZZZZZZZ
Tu już zapozowałam.....tylko kolczyków nie widać, hihih





8 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz i pasują do Ciebie :)
Zapraszam ponownie, w maju następne CANDY :)

monilew pisze...

dzięki Moni, to Twoja zasługa :)
a w maju zgłoszę sie na pewno :)

justa35 pisze...

ale sesyja...........
a kolczyki superaśne

AiraArt pisze...

No to muszę powiedzieć, że dobra passa Cie nie opuszcza, zapraszam do siebie po odbiór nagrody! :)

monilew pisze...

YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
!!!!!!!!!!!!!

Kankanka pisze...

Moniś - sesyja cudna, modelka cudna, sutasze wyśmienite!!!!
Ale podłoga u Ciebie wylizana!!!!
Ech, zapatrzę się!

monilew pisze...

Ania, to swiatło dobrze odbijało sie w tej czystszej części :)
nikt mnie nie posądzi o wylizane mieszkanko, niestety....ale pracuję nad sobą :)

Kankanka pisze...

Taaa, gadaj zdrów, wypucowane jak w pałacu!

Prześlij komentarz